♥thank you for coming to my blog.do follow keyh?:)

♥I LOVE B2ST SO MUCHH!!!!!!♥
Daisypath Anniversary tickers

keliru.


aku keliru.sangat keliru.menggigil tangan ku tatkala menaip coretan ini.mengapa hidup aku sgt kesunyian sdgkan org lain brgembira dgn kehidupan mereka.apakah kekurangan aku?apakah salah aku?aku tidak mampu menjawab pertanyaan itu.hampa.sungguh hampa.bilakah hal ini akan berakhir?

jam menunjukkan pukul 2 pagi.orang lain sdg lena dibuai mimpi.tapi aku?tidak boleh tidur kerana memikirkan hal yang sangat remeh.aku perlukan bahu seseorang yang sangat istimewa untukku lepaskan kesedihan yang melanda hati.tiada.mereka semua sibuk dgn hal mereka.tiada masa utk melayan karenah aku.sedaya upaya aku cuba untuk menyibukkan diri.tetapi tetap juga bersedih.setiap hari2 yang aku lalui,tiada apa yang menggembirakan.hanya memilukan.

dalam senyum aku menyimpan seribu tangisan.terima kasih banyak ...
suka?benci?meluat?sila komen ye?:)

0 bdkchumelgossipp:


dujun♥hyunseung♥gikwang♥yoseob♥junhyung♥dongwoonie♥

klu ade doraemon kan best :p

10A's in spm 2013
mine apple lappy
swift or cooper
kawen(haha)